Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2010 12:43 - За един приятел
Автор: kometapg Категория: Други   
Прочетен: 5061 Коментари: 21 Гласове:
35


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Обръщам се към вас, скъпи приятели, които идвате на моята страничка и не пропускате да ме поздравите и да ми вдъхнете вяра, в това което правя и ми носите своя положителен заряд.  За всеки от вас предполагам приятелството е много ценно нещо. И не може да е нещо различно. Това са тези хора, които ни подкрепят и държат на нас и застават като опора в най-трудните ни дни. Хората, които са до нас, когато буря извива нашето същество Това са тези, които биха застанали до нас и биха ни заслонили, биха поели част от този товар, който пада върху нас.
    Пиша ви това, защото така го чувствам и искам да помогна на един човек, който определено заслужава и има невероятно чиста душа. Животът на този човек е неразривно свързан с писането. Като, че ли цялото му същество живее, като излива всяко преживяно нещо, всяко чувство, мисъл на белия лист. И листът оживява. Написаното те пренася изведнъж в свят с невероятно силни емоции, кара те да четеш до край и да не вярваш, че редовете са написани от младеж, а от човек преживял доста неща. В написаното има много болезнена истина и мисли, които дори на мен самата не са ми минавали през съзнанието. За мен този човек е много талантлив и творчеството му заслужава да бъде видяно от много хора. И тогава и тези хора също биха го оценили. И единственият начин да видят това е, като нещата бъдат отпечатани. Но за съжаление в нашата държава, който няма пари да направи това, може да се опитва чрез някакъв вид конкурси. Но дали и това е начинът? Дали тези конкурси могат да помогнат на младите хора да се изявят, или просто победителите са предварително известни?
Бих искала да подкрепим един млад талант и да му вдъхнем вяра в бъдещето. От известно време той поства някои свои неща в blog.bg.  Това е Иван Русланов, участващ в конкурса "Търся издател" на "Буквите". Той вече ви е представил романа си "Черният ангел" и много от вас сигурно са гласували, но вероятно има хора, които не са прочели за това, и които биха го подкрепили в желанието му да успее, и да издаде творбата си. Мисля, че си заслужава.
Ако решите, че посланията на книгата са достойни за победа, може да гласувате оттук:
http://www.bukvite.bg/poem.php?docid=81370#
И един поздрав за всички вас.




Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. thefaceoftheshadow - Знаеш мнението ми Светле...
28.11.2010 12:47
...конкурсът предварително вече е подреден... Но все пак аз продължавам да се бъркам в сметките им! И благодаря, че ми помагаш и винаги си ми помагала. Хора като теб, ме карат да вярвам и да продължавам да пиша!
цитирай
2. universalnite000 - Да, заслужава подкрепа Иван, на...
28.11.2010 12:48
Да, заслужава подкрепа Иван, надявам се да я получи от повечето блогъри . Успех и от мен !
цитирай
3. stela50 - И моето мнение за конкурсите не е по- различно ...
28.11.2010 13:01
Но винаги с удоволствие и добри чувства подкрепям талантливите млади хора .
Пожелавам успех и ще дам своя глас .
Поздрави ,Светла за искрените думи и приятелски чувства .
цитирай
4. miaa - Поздрави:)
28.11.2010 13:23
Подкрепям! И аз съм за младите и талантливи хора, Светле!
Хубав ден!
цитирай
5. sparotok - късмет
28.11.2010 14:42
Пожелавам късмет на твоя приятел!
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - Иван Русланов е надарен и вече е успял, Светле!
28.11.2010 15:16
Щом има приятели като теб и пише така хубаво. Да продължава всеотдайно да работи и успехът ще дойде. Той не зависи от конкурси и външни изяви, но аз му желая от сърце и това удовлетворение. Романът му да стигне до повече читатели! Вдъхновение и за двама ви и нови книги! Поздрави!
цитирай
7. kometapg - Ваньо, винаги съм смятала, че да ...
28.11.2010 15:50
Ваньо, винаги съм смятала, че да подкрепиш някого в неговия житейски път, е от изключително значение да съхрани вярата му в собствените сили. И особено, ако това, което прави, е стойностно. Останалото е в ръцете на съдбата. Може би....
Успех в начинанията ти!:)
цитирай
8. kometapg - Скъпи приятели, universalnite...
28.11.2010 15:59
Скъпи приятели, universalnite000, stela50, miaa, sparotok, malchaniaotnadejda7, благодаря ви, че сте тук и подкрепяте! Това е най-хубавото нещо, което човек може да получи! А талантът наистина не може да остане незабелязан! Дали с конкурси, или без, той просто съществува! И все пак, дано.....!
Още един път ви благодаря и ви прегръщам! Успех на всички ви и пожелания за много успешна седмица! :)
цитирай
9. hristo27 - Аз също подкрепих и гласувах!
28.11.2010 16:19
Аз също подкрепих и гласувах!
цитирай
10. kometapg - Благодаря ти, hristo27! Умееш не ...
28.11.2010 19:58
Благодаря ти, hristo27! Умееш не само да даваш настроение с постингите си, но и да си съпричастен с другите! Хубава вечер!:)
цитирай
11. neprosvet - И аз гласувах! Желая успех на И...
28.11.2010 20:19
И аз гласувах!
Желая успех на Иван!
цитирай
12. tili - Проверих -
28.11.2010 20:23
гласувала съм:))
цитирай
13. monaliza121 - Подкрепих още в самото начало. В...
28.11.2010 20:26
Подкрепих още в самото начало. Видях наскоро, че Иван е на пето място в класацията, което му дава шанс да се бори за първото. Пожелавам му успех !:))
цитирай
14. zabavnata - Тези конкурси отдавна са опорочени
28.11.2010 20:37
Не вярвам, че най-заслужилите ще се преборят за намиране на издател. Все пак мисля, че Иван заслужава първото място и поне за мен морално той го е постигнал, независимо от резултатите на финала.
Иване, за мен е удоволствие да те чета. Поздрави!
С най-добри чувства: Ани
цитирай
15. thefaceoftheshadow - Скъпи приятели...
28.11.2010 20:55
...Благодаря ви за топлите думи. Благодаря ви, че ми дадохте подкрепата от която се нуждаех! Показвате ми, че не съм сам, насред цялата тази лудост от каращи се автори и явно показващи се фаворити. Защото наистина организаторите се опитват да ме смачкат всячески и да ми покажат, че не съм желан в тройката. Но аз продължавам да се боря и ще се боря с всичките си сили през тази последна седмица. Искам да покажа кой съм. Искам най-после да бъда видян, прочетен, забелязан или каквото и да е. Иска ми се някой ден, защото е ясно, че няма да е сега, да бъда издаден и тогава да има хора, които биха си взели моята книга и погледнали към посланията, които се опитвам да отправя с всеки свой ред, с всяка своя мисъл. Защото преди всичко човек трябва да слуша сърцето си! А то ми шепти, че не трябва да спирам да се боря!
цитирай
16. zabavnata - Бори се!
28.11.2010 21:36
Надявам се да се случи чудо и да се върнеш в челната тройка. По Коледа чудесата се случват! А ти заслужаваш!
Ани
цитирай
17. kometapg - Скъпи приятели, neprosvet, tili, ...
28.11.2010 22:49
Скъпи приятели, neprosvet, tili , monaliza121, zabavnata, чудесно е, че има такива хора като вас! :)
Ваньо, наистина трябва да се бориш!!!
цитирай
18. desilazarova - Пожелавам успех! А помощта от пр...
29.11.2010 20:17
Пожелавам успех! А помощта от приятелите в точния момент е много ценно нещо! :)
цитирай
19. razkazvachka - Съжалявам, че не може да се гласува повече пъти:)))
29.11.2010 22:16
Но Иван ще успее - някой ден ще си имам в къщи един рафт от библиотеката с негови книги!
цитирай
20. kometapg - Силно се надявам да успее! Razka...
29.11.2010 23:54
Силно се надявам да успее! Razkazvachka, много ми харесва твоята бъдеща библиотека! :)
цитирай
21. priqtel12 - Да,
03.12.2010 20:22
той наистина заслужава. Обичам да чета написаното от него- то не ме оставя никога безучастна, кара ме да съпреживявам нещата....Аз също смятам, че той ще успее.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kometapg
Категория: Други
Прочетен: 1211428
Постинги: 127
Коментари: 2653
Гласове: 16807
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930